Wielu właścicieli firm i marek sięga po wsparcie specjalistycznych agencji SEO, aby zapewnić większą efektywność swoich działań. Łódź to miasto szybko się rozwijające, trzecie największe w Polsce. Na jego terenie działa więc wiele specjalistycznych firm zajmujących się SEO. Jak wybrać odpowiednią agencję? Jak analizować pozycjonowanie Lodz

Między młotem a kowadłem

Zanim zaczniesz poszukiwania partnera, powinieneś znać podstawowe zasady SEO, aby wiedzieć, na co zwracać uwagę. Dowiedz się, czym jest content marketing oraz link building – dwa główne filary SEO. Na co zwracać uwagę przy wyborze firmy?

 

  • Przede wszystkim zrób research, zobacz, jak szeroką ofertę znajdziesz w Łodzi.
  • Nie wybieraj agencji, która jest słabo widoczna w sieci.
  • Przejrzyj cennik oraz ofertę.
  • Zwróć uwagę na typ rozliczeń oraz okres wypowiedzenia.
  • Sprawdź, czy agencja tworzy własne materiały SEO (blogi, media społecznościowe, case study).
  • Poproś o referencje oraz sprawdź komentarze wcześniejszych klientów.

Korzyści ze współpracy z agencją SEO

Po pierwsze, kompetencje. Liczba narzędzi, którymi dysponuje agencja, jest znacznie większa niż w przypadku samodzielnej optymalizacji. Od specjalistów IT, programistów, po marketing i promocję. Oferują więc holistyczną usługę.

 

Po drugie, bezpieczeństwo. Korzystając ze wsparcia firmy, unikniemy nieświadomych, potencjalnych błędów, które mogą sprowadzić na nas kary od Google. Dodatkowo agencja zadba o bezpieczeństwo w postaci certyfikatów i protokołów, aby zapewnić wyższy poziom UX.

 

Po trzecie, większa widoczność. Możesz mieć pewność, że działania agencji SEO będą długotrwałe. Specjaliści dbają o nadążanie za aktualizacjami wyszukiwarek i poprawienie strony, aby nie spadła w rankingu.

 

Po czwarte, czas. Oddając komuś to żmudne i długotrwałe zadanie, możesz zaoszczędzić wiele czasu i energii. Zamiast skupiać się na SEO, możesz wzbogacać swoją ofertę. 

 

Po piąte, mniejsze koszty. W perspektywie czasu, choć współpraca z firmą może wydawać się kosztownym wydatkiem, jej koszty są niższe niż w przypadku strategii SEM. Efekty natomiast utrzymują się znacznie dłużej.

Pozycjonowanie Łódź – jak weryfikować działania firmy SEO?

 

  • Monitoruj słowa kluczowe. 
  • Analizuj linki zewnętrzne.
  • Pilnuj konwersji. 
  • Sprawdzać, czy ruch stoi w miejscu, a co gorsza spada.
  • Przeglądaj raporty i sprawozdania.
  • Zadawaj pytania.

Podsumowanie

Pozycjonowanie Łódź może okazać się sporym wydatkiem, wszystko zależy od Twojego budżetu. Ceny zaczynają się już od 1000 zł, trzeba więc wiedzieć, co wchodzi w skład usługi. Warto jednak skorzystać z pomocy profesjonalistów, unikniesz dzięki temu komplikacji, a przede wszystkim będziesz mógł się skupić na innych aspektach prowadzenia biznesu i cieszyć się wolnym czasem.