Polski rynek e-commerce należy do najbardziej dynamicznie rozwijających się w Europie. Obecnie można wyliczyć ponad 50 tysięcy zarejestrowanych sklepów, co pokazuje jak wysoka jest konkurencja. Z tego względu musisz mądrze wybrać swoją platformę sprzedażową. Niezależnie od wyboru, będziesz musiał sięgnąć do SEO, aby cieszyć się wysoką pozycją w Google. Zobacz z czym wiąże się pozycjonowanie idosell!

Czym jest Idosell?

Jest to płatne oprogramowanie umożliwiające prowadzenie sklepu internetowego, wykorzystujące model SaaS, które oferuje gotowy zestaw narzędzi do sprzedaży oraz pozycjonowania SEO. Korzystanie z tej platformy nie wymaga od nas specjalistycznej wiedzy, oferując również dostosowanie funkcji sprzedaży względem indywidualnych potrzeb.

Kto powinien skorzystać z tej platformy?

Z uwagi na ustalone oprogramowanie jest to platforma dedykowana przede wszystkim małym oraz średnim firmom, a także biznesom w modelu B2B (czego na przykład nie oferuje platforma SOTESHOP). Prosty panel administracyjny jest dobrym rozwiązaniem na początku prowadzenia działalności, jednak z czasem dostrzegamy pewnego ograniczenia. Mimo wszystko pozycjonowanie Idosell jest wyjątkowo prostym zadaniem, jeśli się wie od czego zacząć.

Zalety oraz wady

Aby przetestować platformę Idosell, zaleca się wypróbowanie darmowej wersji próbnej. Do największych zalet tej platformy należy jej konkurencyjna cena abonencka, a także możliwość zakończenia umowy w dowolnym momencie. Dodatkową korzyścią jest mnogość szablonów, łatwa możliwość edycji płatności i dostawy, a także gotowa integracja z hurtowniami.

 

Do największych wad możemy zaliczyć brak dostępu do kodu źródłowego, co wynika z gotowego już oprogramowania. Ponadto ponadprogramowe usługi są dodatkowo płatne. Nie jest to również dobre rozwiązanie dla firm, które starają się o rozwój oraz poszerzanie asortymentu.

Pozycjonowanie Idosell – najważniejsze informacje

Każdy sklep internetowy powinien zostać odpowiednio zoptymalizowany, aby mógł znaleźć się na jak najwyższej pozycji rankingowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie sklepu na Idosell jest jednak kosztownym przedsięwzięciem – zwłaszcza jeśli zdecydujemy się na skorzystanie z profesjonalnej firmy SEO.

 

Platforma ta jest przyjazna dla administratorów i oferuje możliwość automatyzacji poszczególnych zadań. Mamy więc możliwość stworzenia przyjaznego adresu URL dla podstron i produktów. Zadbaj więc o odpowiedni dobór słów kluczowych, meta tagi, nagłówki, jakość publikowanych treści, pozyskiwanie linków zwrotnych, responsywność oraz mobilność strony. Analizuj rynek i dopasuj się do grupy docelowej, aby zwiększyć liczbę akcji podejmowanych na stronie.

 

Wybierając platformę Idosell musisz liczyć się z ograniczeniami modelu SaaS, a także wystrzegać się kanibalizacji słów kluczowych oraz grożby zduplikowanego contentu. Pozycjonowanie Idosell jest jednak wyjątkowo przyjazne administratorom, którzy nie czują się biegle w dziedzinie informatyki i programowania.